پدر من برای همیشه در قلب من

19 12 2010

مَی مَکران ـ خسرو عزیز
برایت تحمل فراوان برای این غم، غمی که سال های بعد هم آدم را رها نخواهد کرد، آرزو می کنیم. ما را هم در غم خود شریک بدان

پدر من برای همیشه در قلب من

یکشنبه 28 آذر ماه سال 1389

پدر من برای همیشه در قلب من

هرگزنوبه نشد تا که شوم سیر زدیدار پدر

یا که هردم بزنم بوسه به رخسار پدر

این منم برده ام از هجر تو میراث دو سهم

سهمی از غم. سهمی از حسرت دیدار پدر

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارما

این درد برای من خیلی تازه است .

امروز ۲ روزه که پدرم رفته.

سخت ترین لحظات زندگی ام را تجربه میکنم لحظاتی که نه سایه او بر سر ماست و نه دست مهربانش … نه شیرینی صدایش هست و نه زیبای رخسارش

هنوز باور نکردم و باور نخواهم کرد اما باور دارم که هنوز هست . فقط جسم خاکیشه که رفته . روحش رو تو تمای فضای خونه حس می کنم. وای که فکر نمی کردم همچنین غمی هم تو دنیا باشه.فکر می کردم پدرم هیچوقت نمی میره. از بس که محکم بود ، از بس که شاد بود ، از بس که امیدوار و مهربان بود

…..دیگران را هم غم هست به دل
غم من لیک غمی غمناک است

همیشه سفر برای مسافر شیرین و برای آن که چشم به راه می ماند تلخ بوده ، تنها امید بازگشت از تلخی انتظار می کاسته .پدر ، امروز که قدم در جاده ای بی بازگشت نهاده ای ، ما به سوگ نشسته ایم .هر چند که می دانیم مناظر این جاده بسیار زیباتر و مقصدت آرزوی هر انسانی است .ما بدرقه ات کردیم و فرشتگان به استقبالت آمدند . اینک که انتهای جاده ی تو به بهشت خداوند ختم خواهد شد، بگو چگونه گذر کنیم از راهی که بی تو نیمه تمام ماند .ولی ….ولی ….این اشک ها برای دلتنگی خودمان است ….. دلگیر نشو ایمان داریم به زندگی جاودانه ات در آغوش خداوند ……این اشک ها برای دلتنگی خودمان است ، دلگیر نشو پدر ……

کاش فقط یکبار دیگه منو در آغوش می کشید و می بوسید.خیلی خیلی دلم براش تنگ شده

خسرو ملازهی

 

Shajarian: بی تو به سر نمی شود

نوشته شده توسط خسرو بلوچ و کریم بلوچ _ تَهل در ساعت 09:21 AM | نظرات شما
کارها

Information

پاسخی بگذارید

