فرمان تسلیح عمومی و تدارک جنگی رهبر جندالله به نفع ملت بلوچ نیست!

17 12 2010

مَی مَکُران ـ یک توضیح ضروری در باره پیام رهبر جندالله
در این پیام به گونه ای برخورد شده است که تمامی فارس های ساکن بلوچستان و تمامی کسانی که برای کار به چابهار و یا دیگر شهرها آمده اند، همه وابستگان به سپاه و وزارت اطلاعات هستند. چنین تصویری از وضعیت استان ارائه کردن،اگر آگاهانه برای توجیه آدم کشی های کور نباشد، بیانگر آن است که رهبر جندالله هیچ شناختی از وضعیت بلوچستان ندارد. ما می دانیم که در بلوچستان ما عده کثیری از دیگر هموطنانمان زندگی می کنند. کسانی که امروز و دیروز نیامده اند بلکه دهه هاست که در اینجا زندگی کرده اند، کار کرده اند و به کشاورزی آبادانی استان مان خدمت کرده اند و یا به تجارت مشغول بوده اند و یا در مدارس و دبیرستان ها به ما و دیگران دانش آموخته اند. همه این ها را با نیش قلم وابسته به وزارت اطلاعات و سپاه قلمداد کردن، تنها پرتاب این جمعیت به دامن سپاه و وزارت اطلاعات جنایتکار است. اگر منطق جندالله این باشد که همه ی غیربلوچ ها از بلوچستان خارج شوند آن وقت هم تهرانی ها باید بگویند همه ی ترک ها و کردها باید از تهران خارج شوند و یا گرگانی ها بگویند همه بلوچ های ساکن این منطقه و در ترکمن صحرا باید از این منطقه خارج شوند. جوهر این منطق، یک برخورد نژادپرستانه است که نمونه تاریخی آن را فاشیست های هیتلری به نمایش گذاشتند و همین جند سال پیش اعمال فاجعه بار پاکسازی قومی را در جریان فروپاشی یوگسلاوی سابق دیدیم که چه فجایعی اتفاق افتاد. تشویق جوانان بلوچ به فارس کشی، نه خدمت به ملت بلوچ بلکه خیانت به آرمان های ما ملت مظلوم است. ما به همبستگی مردم سراسر ایران، به همبستگی کردها و ترک ها و فارس ها و عرب ها و ترکمن ها نیاز داریم. و نکته دیگر این که اعلام تسلیح عمومی دادن و از سران طوایف خواستن که مسلح شده و علیه فارس ها آماده ی جنگ شوند و این گونه وانمود کردن که گویا سپاه می خواهد غیربومی ها را مسلح کند، همه و همه از سناریوهای جنگ طلبانه ای ریشه می گیرد که ارتباطی با خواست های ملت بلوچ ندارد. این شعارها و این اقدامات تنها بهانه های لازم را به وزارت اطلاعات و سپاه می دهد تا هدف های سرکوبگرانه ی خود را بهتر به پیش برند.
و نکته آخر این که مردم بلوچستان را نمی توان به بلوچ و غیربلوچ تقسیم کرد. در این جا بسیارند زحمت کشان غیربلوچ که دردشان با زحمت کشان بلوچ یکسان است. آن ها هم در فقر و بدبختی زندگی می کنند. و در آن سو هم هستند فارس های که زندگی مرفه ای دارند همانطور که خوانین بلوچ ما هم زندگی های مرفه ای دارند که هیچ بلوچی نمی تواند حتی آروزی آن زندگی را داشته باشد. اما متاسفانه حالا از یک سو وزارت اطلاعات و سپاه و از طرف دیگر جندالله، می خواهند این همبستگی زحمت کشان را در هم بشکنند و جنگ فارس و بلوچ و شیعه سنی راه بیاندازند. ما هر دو این سیاست ها را شدیدأ محکوم می کنیم .

پیام رهبر جندالله حاج محمد ظاهر بلوچ به مناسبت عملیات انتحاری چابهار
بسم رب الشهداء و المجاهدین
با درود و سلاح بر روان شهدای عظیم راه عزت و آزادی و سرفرازی ملت بلوچ و جامعه اهلسنت ایران و با سلامهای ویژه بر روح پر فتوح رهبر شهید انقلاب سرورم و سردارم حاجی عبدالمالک بلوچ (رحمه الله) که به ما و ملت ما درس عزت و عظمت و شهامت و شهادت و شجاعت و غیرت داد و انقلابی را بنیان نهاد که تا ابد بر تارک تاریخ بلوچستان و ایران خواهد ماند.
درود می فرستم بر دو فرزند دلیر و شجاع : شهید عزیز ؛ سیف الرحمان چابهاری و شهید عزیز حسان خاشی که به ندای حق لبیک گفته و برای آزاد سازی مردمانشان از یوغ ستمگران و متجاوزان حسین گونه به پیشواز مرگ رفتند تا از مرگ ملتی رو به زوال جلوگیری نمایند و با فدا کردن جان خود عزت و عظمت ، جرات و شهامت ، ایمان و غیرت و دلیری و شجاعت مردمان سرزمین مظلوم بلوچستان را به نمایش گذاشتند و مانند حسین به همگان درس دلاورمردی و ایستادگی و مقاومت در برابر دژخیمان و سفاکان زمان دادند.
آن دو شهید با استقبال جراتمندانه از مرگ ضمن درس مردانگی و شجاعت و سلحشوری و غیرت راه عزت و آزادی را برا مردمان مظلوم و ستمدیده خود هموار نمودند تا نسلهای بعدی خود را از تروریسم و فاشیسم و آپارتاید حاکم رهائی بخشند و عدالت و برابری ، مساوات و عزت را برای مردمان خود به ارمغان آورند.
آن دو شهید بزرگوار که یکی 18 سال و دیگری 22 سال عمر داشت با اهدای جان خود به پروردگار و در راه اعتلا و سربلندی ملت خود با فریادی دل انگیز به حاکمان فاشیست و تروریست گفتند که می توان کسانی را که سرزمین مردمان را اشغال کرده اند و پروای جان و مال و عزت مردم را ندارند را همانند خودشان پاسخ داد و شرشان را از سر مردم مظلوم و ستمدیده کوتاه نمود و این دو شهید با شهادت خود اشک بر گونه کسانی آفریدند که همیشه اشک بر گونه مظلومان آفریده بودند و یا خوشحال و مست از اعدام و ترور و کشتار و غارت و چپاول و استثمار و استعمار و اهانت و تحقیر مظلومان ستمدیده دیار بلوچستان بودند و این شهیدان با اهدای خون خود مرهمی بر دلهای ملیونها انسان نهادند که فرزندانشان در کشتارگاههای رژیم جهل و جور تکه پاره و اعدام شدند ، مرهمی بر دلهای مظلومانی نهادند که در همین چابهار خانه هایشان بر سرشان تخریب و ویران شد، مرهی بر دلهائی نهادند که مساجدشان توسط متجاوزان اشغالگر با خاک یکسان شد ، مرهم بر دلهائی نهادند که در قطب تجاری آسیا در کپرها زندگی می کنند و ثروتشان توسط متجاوزان و بیگانگان به یغما می رود.
دو شهید با فدا کردن خود به ستمگران و متجاوزان جنایتکاری که به هیچ اصل بشری و انسانی متعهد نیستند اعلام کردند که با اعدام و کشتار و جنایت و قتل و شکنجه نمی توان جلوی حرکت مردمی جندالله را گرفت زیرا این حرکت و جنبش ریشه در دل مردم دوانده است و به این سادگی و آسانی نمی توان این حرکت ریشه دار که دلهای تمامی مردم اهلسنت و بلوچ را درنوردیده است و به داخل خانه یکایک ملت راه یافته است تا جائیکه زنان و کودکان دعایشان فقط برای مبارزان است ؛ را از بین برد و از صفحه محو نمود.
من این عملیات افتخار آفرین را به مردم مظلوم بلوچ و جامعه ستمدیده اهلسنت و محضر خانواده شهدای راه عزت و آزادی تبریک گفته و اعلام می کنم که صدها فرزند دیگر این دیار آماده جان فدائی در راه حق و حقیقت هستند و این نبرد تا رسیدن مردم به عزت و آزاد ادامه خواهد یافت.
من در این پیام می خواهم اندکی با کسانی که این عملیات شهادت طلبانه مظلومان و ستمدیدگان را محکوم کردند سخن گویم و به آنها بگویم که چابهار شهر اهلسنت و مردم بلوچ بوده است و در این شهر به جز تعداد اندکی غیر بومی هیچ غیر بومی نبوده است چنانچه سایت پورتال استان جمعیت این شهر را 220000 نوشته است که مطلقا آن را مردم بلوچ و اهلسنت تشکیل می دهند اما طی چند سال اخیر موج هجوم نیروهای نظامی و سپاهی با عنوان تاجر و بازرگان به این شهر آغاز شده است و هر روز بر این روند افزوده می شود تا جائیکه امروز بندر چابهار تبدیل به یک شهری تجاری برای سپاه پاسداران شده است و اینجا اصلا غیر از نیروهای نظامی و سپاهی شیعی دیگر وجود ندارد مگر تعداد اندکی که انگشت شمارند و سپاهیان این شهر را مرکزی برا تجارت و بهره برداری خود قرار داده و تمامی ثروتهای آن را با سرعت به تاراج می برند و اهمیت این شهر بر کسی پوشیده نیست و به همین جهت است که سپاه مانند اختاپوسی بر جان این شهر و مردمان این شهر افتاده است و در حال استثمار این شهر اقتصادی بلوچستان می باشد.
آری چابهار مرکز اقتصادی بلوچستان است که می تواند قطب اقتصادی آسیا باشد ، این بندربه دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی مانند افغانستان و ترکمنستان و ازبکستان و تاجیکستان و قرقیزستان و.. به آبهای آزاد می باشد که این وضعیت اهمیت و ارزش این شهر را چند برابر کرده است و از سوئی بندر چابهار از مهمترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است و به گفته مقامات نظامی و سیاسی حاکم بر چابهار این شهر می تواند قطب اقتصادی جهان شود اما از این همه مزیت این شهر هیچ چیز نصیب صاحبان این سرزمین نشده است و مالکان این شهر رو به زوال و در حال تبدیل شدن به اقلیت هستند زیرا که چابهاری که 99 و نیم درصد جمعیت این شهر بلوچ سنی بودند که امروز طبق آمار های غیر رسمی غیر بومیان نظامی و سپاهی تبدیل به 30 درصد جمعیت این شهر شده اند و در صورت تداوم این روند باید شاهد زوال کلی مردمان این شهر باشیم.
این جمعیت عظیمی که در مراسم عزاداری تاسوعا شرکت کرده است از کجا آمده است و چگونه این جمعیت هر ساله رو به رشد است ، این فقط و فقط سیاست تغییر بافت جمعیتی منطقه و تسلط بر منابع اقتصادی منطقه توسط سپاه پاسداران می باشد و هدف حمله همه متجاوزان و بیگانگانی هستند که جزئی از سیاست تغییر بافت جمعیتی هستند و جنبش بارها هشدار داده است که بلوچستان را ترک کنند خصوصا اعدام رهبر شهید پایان هر گونه مصالحت و گفتگو با متجاوزان و اشغالگران و پایان سکونت غیر بومیان در بلوچستان بود و همان زمان جنبش این هشدار را داد و به صورت اطلاعیه در بین مردم شهرهای مختلف بلوچستان پخش نمود.
کسانی که در خارج از بلوچستان و یا خارج از ایران نشسته اند باید نگاهی به وضعیت فلاکت بار مردم مظلوم و ستمدیده بلوچستان بیاندازند و تجاهلانه محکوم نکنند ، چگونه است که محکوم کنندگان تخریب خانه های مردم فقیر و مستمند چابهار توسط رژیم را محکوم نکردند و چگونه است که شهرک سازی رژیم برای سپاهیان و پاسداران حتی در روستاهای اطراف مانند دشتیاری و نگور مورد بحث قرار نمی گیرد و اهدای زمین های کشاورزی و زارعت دشتیاری و زر آباد به مافیای سپاه و غصب زمینهای مردم محکوم نمی شود و اگر فرزندی از این دیار پس از تحقیر و ظلم و ستم و اخراج از خانه و کاشانه بر خود بمب می بندد تا مظلومیت خود را به گوش جهانیان برساند محکوم می شود ، واقعا جای تاسف است که برخی چنان ساده قضاوت می کنند.
بلوچستان در غم است و اندوه که هزاران فرزند خود را توسط متجاوزان و اشغالگران از دست داده است و بلوچستان با وضعیتی وحشتناک و شرایطی دهشت انگیر مواجه است و مردم این دیار از سرزمین خود در حال بی خانمان شدن هستند و مانند فلسطینیان چاره ای جز نابود کردن همه متجاوزان و اشغالگران ندارند و برای ما چاره ای جز توسل به چنین عملیاتهائی نمانده است اگر چه خودمان هم نمی توانیم شهادت عزیزان را تحمل کنیم اما چاره ای جز این نداریم و اگر اندک موقعیتی برای راهکاری جز این موجود می بود دست به این اقدامات نمی زدیم زیرا که خواهان راحت و آرامش و آزادی برای همگان هستیم اما هنگامیکه مانند گوسفند و وسط خیابانها توسط غیر بومیان مسلح کشته می شویم راهی جز توسل به مبارزه مسلحانه و عملیات استشهادی نداریم.

من مسئول مستقیم همه این خونریزیها را وزارت اطلاعات و گروه افراطی حاکم بر بلوچستان می دانم ، گروهی که حتی حاضر نیست شهر چابهار با اکثریت بلوچ سنی توسط خود بلوچها اداره شود و باید یک غیر بلوچ با نام سید علی باطنی ویا شخصی دیگر فرماندار این شهر باشد تا دل این گروه افراطی شاد شود.
وزارت اطلاعات مسئول مستقیم کشتار در بلوچستان است و الان سپاه پاسداران قسمت برخورد نظامی را بر عهده گرفته است و من شخصا به وزارت اطلاعات هشدار دادم و در تماس با مسئولان وزارت اطلاعات در تهران گفتم اگر دست به اعدام رهبر مقاومت بزنند وضعیت بلوچستان از دست همه خارج خواهد شد و صدها جوان با من عهد و پیمان مرگ بسته اند که اگر رهبر مقاومت اعدام شد یک غیر بومی در بلوچستان نخواهند گذاشت اما وزارت اطلاعات به این هشدار توجه ننمود و امروز مسئولیت همه این عملیاتها بر وزارت اطلاعات است که در اقدامی جنایتکارانه رهبر جنبش را به شهادت رساند و راه گفتگو را مسدود نمود و تنها راه پیش روی غیر بومیان خروج از بلوچستان و تحویل دادن بلوچستان به ملت بلوچ می باشد.
در این اطلاعیه من از همه جوانان بلوچ می خواهم که مسلح شده و آماده نبردی خونین باشند زیرا روز نبرد و مقابله رو در رو با متجاوزان نزدیک است و باید همه جوانان مسلح شده و خود را برای جنگی تمام عیار آماده کنند و همچنین از علما و بزرگان طوایف می خواهم که گول وزارت اطلاعات و سپاه را نخورند و طوری نشود که بین این دو گروه اختلاف ایجاد شود و سپاه به اهداف خود نائل گردد و باید بزرگان طوایف جوانان طایفه را مسلح کنند و آنها را برای نبرد و جنگی بزرگ آماده کنند زیرا هر آن ممکن است این جنگ آغاز گردد و از سوئی باند تبهکار و جنایت پیشه حاکم بر بلوچستان تمام غیر بومیان را مسلح نموده است و امکان دارد جنایتکاران با پشتیبانی سپاه پاسداران جنگ را آغاز کنند اما ما به هر صورت به دلیل دارا بودن مناطق کوهستانی و مرز با دو بلوچستان دست غالب را داریم و به امید الله پیروز خواهیم شد.
یا زندگی با عزت
یا مرگ با شرف
حاج محمد ظاهر بلوچ


کارها

Information

9 responses

17 12 2010
رامین

با سلام
من به عنوان ۱ ایرانی فارس با تمام وجودم از هر گونه مبارزه با رژیم دیکتاتوری فاشیستی و فاسد حاکم بر ایران حمایت میکنم به نظر من این نظام حاکم است که مبارزه مسلحانه را به عنوان آخرین راه حال به مخالفینش تحمیل میکند. نظام فاسد آخوندی یک دیکتاتوری است و باید با تمامی دسته بندی های داخلش سرنگون شود و خواهد شد . نکته آخر من فکر میکنم اگر تمرکز روی نیروهای نظامی باشد بهتر جواب میدهد .
موفق باشد

17 12 2010
sohrab

بنده فکر نمیکنم منظور رهبر جنداله ان چیزی باشد که شما دوست محترم مسول سایت نوشته اید{ رهبر جندالله
تمامی فارس های ساکن بلوچستان و تمامی کسانی که برای کار به چابهار و یا دیگر شهرها آمده اند، همه وابستگان به سپاه و وزارت اطلاعات هستند. } با احترام به شما بنده مخالف نظر شما هستم به نظر من تمام داستان ۱ چیز است وآن در این جمله خلاصه میشود مزدوران و وابستگان به سپاه و وزارت اطلاعات رژیم خمینی خون آشام و تفاله های امروزش صحبت از بلوچ و غیربلوچ نیست اگر صحبت از کشتن غیر بلوچ بود فکر میکنم کشتن همان کسانی که شما اسم آواردهید { ما می دانیم که در بلوچستان ما عده کثیری از دیگر هموطنانمان زندگی می کنند. کسانی که امروز و دیروز نیامده اند بلکه دهه هاست که در اینجا زندگی کرده اند، کار کرده اند و به کشاورزی آبادانی استان مان خدمت کرده اند و یا به تجارت مشغول بوده اند و یا در مدارس و دبیرستان ها به ما و دیگران دانش آموخته اند.} کار سختی نیست و اصلا احتیاج به این همه تلفات و بگیر و به بند و… هم نداشت صحبت از غارت و چپاول و استثمار و استعمار و اهانت و تحقیراست صحبت از مظلومانی است که توسط ماموران خامنه ای همه روزه سلاخی میشوند از رهبران طوایف نخواسته { مسلح شده و علیه فارس ها آماده ی جنگ شوند} بلکه خواسته آماده مبارزه پر بار تر شوند ولی شما آگاهانه و نا عادلانه داستان را آن شکل که میخواهید تفسیر میکنید { همه و همه از سناریوهای جنگ طلبانه ای ریشه می گیرد که ارتباطی با خواست های ملت بلوچ ندارد. این شعارها و این اقدامات تنها بهانه های لازم را به وزارت اطلاعات و سپاه می دهد تا هدف های سرکوبگرانه ی خود را بهتر به پیش برند.} راستی کدام سناریو جنگ طلبانه ؟ مردمی که نا ن خوردن ندارند بخورن شما به آنها اتهام جنگ طلب میزنید ؟ راستی خواست های ملت {ایران} بلوچ /کرد /عرب /ترکمن /فارس / و……. چیست که این بنده های خدا ربطی به آن ندارند ؟شما میگوید بهانه دست وزارت اطلاعات و جنایت میدهید تا هدفهای سرکوبگرانه اش را بهتر به پیش ببرد ؟ لطفآ بفرماید این نظام جنایت کار تا به حال چه جنایتی بوده که انجام نداده مثلا بفرماید چنگیز خان مغول یا هیتلر چی جنایتی انجام داد که رژیم آخوندی در این ۳۰ سال با مردم ایران نکرد ؟ جهت اینکه فکر نکنید بنده ۱ بلوچ هستم لازم میدانم بگویم بنده ۱{ ایرانی} فارس هستم و به همه اقوام و ملیتها احترام میگذرم والی این را هم خوب میدانم با در خانه نشستن و حرف های روشن فکری زدن و دل خوش کردن فقط به روش های سیاسی اون هم در مقابل چنین دیو خونآشامی {رژیم ایران} که ازطرف شرق و غرب حمایت میشود {امداد های غیبی } بیشتر به ۱ جک شبیه است تا آزادی خواه و روشن فکر
با سپاس

19 12 2010
rostam

پاسدارهایی که در این ستون رجز خوانده اند شجاعت ر وبرو شدن با مردم ایران را ندارند.
شجاعت شما در تجاوز کردن به دخترهای ۱۴ ساله در شب قبل از اعدام است.
مردم ایران امروز همت کرده اند و شما را بزیر خواهند کشاند.
مغرور تسلط قدرت آتش خود هستید ؟
این تسلط در حال افول است.
اسلحه خود را زمین بگذارید و سرنوشت خود را با هیتلر ها و خامنه ای ها پیوند نکنید.
ارتش آلمان نازی با ان جبروتش را خاکستر کردند چه رسد به شما .
فاشیسم اسلامی یک نیروی اشغالگر است و هر حربه ای در مقابله با تسلط شوم حسن نصر اله مجاز است. آنها که به گفتمان دعوت میکنند مگر ما ایرانی ها احمق هستیم ؟ شما احمد خمینی پسر رهبر خودتان را کشتید . مصطفی برادر اورا در نجف سر به نیست کردید و علی شریعتی را در لندن مسموم و جسد مومیایی او را سرقت کرده در سوریه گروگان گرفتید . ان نادانها که خود را سرباز گمنام مینامند میدانند که خامنه ای شما را بیشتر از همه میکشد ، سعید امامی ؛ سعید حجاریان ، احمد کاظمی ؛ رحمان فروزنده و هزاران دیگر. اگر رگ ایرانی در شماست از برادران بلوچ خود حلالی بطلبید . اینان فرزندان رستم یل هستند و لشکر های شما را پودر خواهند کرد. من از خارج ایران مینویسم و علی خامنه ای شما را گول زده سونامی بزرگی بر سر شما خراب خواهد شد که بمبهای چاه بهار در مقابل ان نوازش است. و ان کسی که ادعا میکند دولت برای بلوچ کار انجام داده دروغ میگوید . د رجایی که دختران شیعه را صیغه ماموران عراقی خود میکنید و استان قدس رضوی برای اولین بار در تاریخ ایران صادرات سکس دارد زهی نادانی از شما .

19 12 2010
rostam

فاشیسم بی آبروی اسلامی برای مقابله تبلیغاتی با جنبش آزادیبخش مردم بلوچ روش آزمایش شده ای را انتخاب کرده است و ان هم اجاره کردن بلندگوهای کمونیستی یعنی راه کارگر . این سازمان استالینیستی تبلیغات وسیعی را بصورت اشگ تمساح علیه مردم بلوچ پیش میبرد . راه کارگر چیست؟ اینها در پنج سال گذشته که فاشیسم اسلامی هزاران عراقی را با بمب در مدارس و بازارها تکه تکه کرده اند سکوت کرده اند و حتی یک مورد بیانیه در مورد محکوم کردن ان نداده اند . اگر بمب بد است زیر نیمکت بچه مدرسه عراقی منفجر شود بدتر است یا جلوی پادگان نظامی سپاه در چاه بهار؟ اینها سی سال در خارج هستند و بزبان های اروپایی مسلط اما در رسانه های غیر فارسی خود هیولای فاشیسم اسلامی را انقدر بزک میکنند که آنرا در حد مثلا دولت یونان معرفی میکنند . شرکت حزب اله در سرکوب مردم ما را سانسور کردند . اما در ماجرای چاه بهار تا این لحظه پنج متن داده اند و مردم بلوچ را محکوم کرده هدف جنگ روانی قرار داده اند . میگویند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . دم خروس سپاه از رسانه های راه کارگر زده است بیرون . ملت ما در حفظه تاریخی خود همکاری استلاینستها با فاشیسم اسلامی را ثبت کرده. رژیم که بی ابروست سالهاست قرض کردن بلند گوهای چپ را چاره بی آبرویی خود میداند . زیرا مردم رسانه های آنرا کارخانه دروغ سازی میدانند . راه کارگر را رسوا کنید و انتقام مردم بلوچ را از آنان بگیرید

19 12 2010
rostam

سیستانی ها با بلوچها متحد هستند.
من خدمت نظام خود را در سیستان و شهر یا بهتر بگویم ده زهک نزدیک مرز افغانستان کردم . من فارس هستم . زابلی ها هم مخالف این رژیم هستند . بدلایل تاریخی زابلی ها بیشتر باسواد دارند و کارمند شده اند . اما به ان معنی نیست که همه خدمتگزار سپاه هستند . وگرنه چرا این اندازه از استانهایی دیگر میاورند ؟

24 12 2010
rostam

سازمان امنیت پاکستان میلیاردها دلار از خامنه ای دریافت میکند. خامنه ای پنجاه سال پیش کتابی در باره نقش پاکستان در منطقه نوشته و از آنروز خودرا کارشناس پاکستان میداند . او برنامه های بزرگی دارد . پنج سال است سعی کرده است جنگی بین هند و پاکستان بر پا کند اما با هوشیاری هندی ها و آمریکایی ها شکست خورده است. جند اله باید بجای کارهای تاکتیکی تروریستی شاهرگ رژیم در پاکستان را هدف قرار دهد. جند اله باید شاخه غیر نظامی درست کند و مرتبا روی نقش مخرب رژیم افشا گری کند. همانطور که مجاهدین خلق میکنند . مجاهدین چهل سال اسلحه بکار بردند . تانک هم داشتند ولی در این ۵ سال بدون اسلحه رژیم را بیچاره کردند . بلوچها متاسفانه کم سواد هستند و دنیا را نمیشناسند . لطفا بیانیه های امنیتی رژیم را ۳ بر بخو ا نید و متوجه میشوید وحشت دارند روابط آنان با سازمان امنیت پاکستان که برای کارهای مخرب سطح بالا ساخته شده است در ماجرای جند اله صدمه بیند . شما با کمربند انفجاری نمیتوانید کنفرانس سیاسی بگذارید . شاهرگ رژیم در پاکستان است. آنها میخواهند آنرا به عراق دوم بدل کنند . همانطور که دختران ایرانی را د راختیار گروهبانهای عراقی قرار میدهند دختران بلوچ را حراج خواهند کرد. با این گرازها باید با فراست مبارزه کرد . سر بریدن افراد کمک نمیکند فقط دل شما را خنک میکند.

26 12 2010
rafigh

کشتن چند پاسدار دردی از مردم بلوچ دوا نمیکند. در مبارزه خود باید از روشهایی استفاده کرد که مجاهدین خلق ناچارا در پنج سال اخیر اجر اکرده و موثر هم است.
فاشیسم اسلامی میلیاردها دلار در سازمان امنیت پاکستان سرمایه گذاری کرده است برای تبدیل منطقه کشمیر به عراقی دیگر . موازی با ترور رفیق حریری خانم بی نظیر بوتو را هم کشتند . دوربین تلویزیون قوی تر از بمب است، بلوچها باید پروژه تروریسم رژیم را در رسانه ها هدف قرار دهند. یک سلسله کنفرانس باید راه انداخت. لطفا تمام بیانیه های رژیم را در مورد دستگیری ها در پاکستان بررسی کنید. آنها با وسواس شبکه های خود در سازمان امنیت پاکستان را که حدود سه شبکه و هر کدام با چند مامور از سطح معاونت به بالاست را استتار میکنند و آدرس عوضی به ضد اطلاعات ارتش در سطح پایین میدهند.

26 12 2010
rafigh

علی یونسی با دقت مخالفان رژیم را چند قسمت کرد.
۱- مخالفان بی آزار . اینها بیشتر چپ هستند و تشابه جهان بینی آنها با فاشیسم اسلامی آنان را بی آزار کرده است که حتی نیازی به گفتمان با آنان نیست . داخل آنان میتوان براحتی نفوذی گذاشت و آنان را مدیریت کرد.
۲- مخالفان با آزار . مثل مشارکتی ها . اینها چان در داخل هستند باید با گفتمان کنترل شوند.
۳- معاندین نظر برخی سازمانهای ناسیونالیستی و برخی از چپ ها . اینان را باید سعی کرد به مخالف بدل کرد و عناصر سمج آنان را نبود کرد.
۴- محاربین که باید نابود شوند .

9 10 2012
soheil

بلوچها واقعا انسانهای شریف و زحمت کشی هستند من یک فارس هستم ولی سالهای زیادی در بندر چابهار با بلوچها زندگی کرده ام واقعا مرد هستند کاش کمی به قوم مظلوم بلوچ توجه شود

بیان دیدگاه